Istorijat

Jaffa fabrika biskvita iz Crvenke osnovana je 1975 godine, na inicijativu nekolicine privrednika iz tog kraja. Godine 1976. započinje se sa proizvodnjom Jaffa cakes biskvita, danas jednog od omiljenih brendova slatkiša. Nekoliko godina kasnije, 1981., u proizvodni asortiman se uvrstio i Munchmallow, koji je svojom jedinstvenošću, zajedno uz Jaffa cakes, brzo našao svoje mesto među omiljenim slatkišima kako potrošača u Srbiji, tako i u celom regionu.

Kako bi osigurala konstantan vrhunski kvalitet ova dva liderska brenda, Jaffa Crvenka je zaokružila proizvodni ciklus uvođenjem uređaja i tehnologije za sopstvenu proizvodnju šećernog preliva, voćnog želea i čokoladnog preliva, što su značajne komponente gotovog proizvoda i što je u mnogome uticalo na poboljšanje i zadržavanje visokog kvaliteta proizvoda.

Prateći trendove tržišta, Jaffa Crvenka 2004 godine širi svoj asortiman i počinje proizvodnju integralog keksa O’cake. Jaffa Crvenka je bila pionir u ovoj kategoriji, a O’cake brend danas u svom portfoliju ima 8 različitih kombinacija ukusa i zauzima važno mesto na polici integralnog keksa. Počinje se i sa proizvodnjom čajnog peciva pod brendom Domaći keks.

Nakon duge tradicije i priznatosti kvaliteta proizvoda Jaffa cakes i Munchmallow, Jaffa Crvenka 2006 otvara novi pogon ukupne površine 12.000 m2. U okviru novog objekta izgrađena je savremena proizvodna hala, magaicini sirovina i ambalaže, magacini gotovih proizvoda, laboratorija, radionice i kancelarijski prostor. Iste godine montirane su dve nove, savremene linije: APV i HASS.

2007. Jaffa Crvenka počinje i sa proizvodnjom tradicionalnog keksa Petit Beurre, nudeći tržištu i posnu varijantu ovog keksa - Polo keks. Iste godine, Jaffa izbacuje i mini verziju svog najvećeg brenda – Jaffa cakes 2 Go. Naredne godine, ulazi u kategoriju slanih grickalica lansiranjem hrskavog slanog krekera Tak. Nakon uspeha ovog brenda na tržištu, lansiran je i Tak Mini, mala verzija Tak Krekera.  

Iste godine, 2008, Jaffa lansira i vafel proizvod – Jaffolitanke, kojim ulazi u još jednu novu  kategoriju.

Kao podršku svom najsnažnijem brendu – Jaffa cakes, lansirana je ekstenzija sa kakao biskvitom – Jaffa cakes Choco, koja se zadržava u redovnom asortimanu. U 2014 godini Jaffa Napolitanke su rebrendirane i lansiraju se novi ukusi – 6 neprelivenih i 4 prelivene napolitanke. Narednu godinu – 2015, obeležila su lansiranja Jaffa cakes Choco Višnje, Munchmallow Kids i O’cake Brusnica proizvoda, koji su svojim uspehom uspeli da postanu deo redovnog portfolija.

Brend Tak početkom 2016 godine, pored ukusa Tak Mak Susam, lansira i krekere Tak Slanina i Tak Pikant. Godina je nastavljena sa novim, modernim redizajnom celog O’cake portofolija. Iste godine, razvijene su još bolje Jaffa Napolitanke, sada jedinstvene po svojih 80% fila, i brzo zauzimaju lidersku poziciju na tržištu Srbije. Krajem 2016 godine lasniran je i Tak Dimljeni Sir.        

Stalno ulaganje u inovacije postojećih, i otvaranje novih brendova i kategorija, je glavni imperativ i deo vizije i misije Jaffa Crvenke.   Jačanje liderske pozicije među konditorima kroz razvoj sopstvenih kvalitetnih proizvoda koji zadovoljavaju sve potrebe i zahteve potrošača, uz neprekidno ulaganje u razvoj vlastitih kadrova  i zajednice, glavni je izazov i inspiracija svih budućih projekata Jaffa Crvenke.